انفجار مرگبار کارخانه‌ای در گرمسار | ۲ کشته و یک مصدوم

انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه تولید چسب در شهرک صنعتی ایوانکی شهرستان گرمسا، ر ۲ کشته و یک مصدوم به‌جا گذاشت.
انفجار مرگبار کارخانه‌ای در گرمسار | ۲ کشته و یک مصدوم
کد خبر : ۵۴۰۷۶

انفجار و آتش‌سوزی کارخانه‌ای در ایوانکی گرمسار، ۲ کشته و یک مصدوم داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد و نجات عملیات انفجار و حریق در کارخانه مواد شوینده شهر ایوانکی گرمسار خبر داد و گفت: دو نفر طی این حادثه در دم جان باختند.

حسین درخشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه حوالی پنج صبح روز یکشنبه «۲۴ دی ماه ۱۴۰۲» وقوع یک حادثه حریق برای انجام عملیات امداد و نجات به هلال احمر استان سمنان گزارش شد، ابراز داشت: وقوع یک انفجار و به طبع آن آتش سوزی نیرو‌های آتش نشان، اورژانس و هلال احمر را به محل حادثه کشاند.

او ضمن بیان اینکه این حادثه در یک واحد تولیدی مواد شوینده واقع در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار به وقوع پیوست، افزود: متأسفانه دو نفر در دم جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه اطفای حریق توسط عوامل امدادی انجام شد، ابراز داشت: به آسیب دیدگان نیز امداد رسانی لازم صورت گرفت.

همچنین، رئیس ایستگاه آتش‌نشانی شهر ایوانکی اعلام کرد: انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه تولید چسب در شهرک صنعتی ایوانکی شهرستان گرمسار، تاکنون ۲ کشته و یک مصدوم به‌جا گذاشته است. آتش‌سوزی در این کارخانه در ساعت چهار و ۴۹ دقیقه امروز «یکشنبه، ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲» گزارش شد و مهار آن بیش از ۲ ساعت به طول انجامید.

او تاکید کرد: علت حادثه در دست بررسی است و اکنون نمی‌توان علتی را مطرح کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر